środa, 27 lipca 2011

Jestem wodą, jestem ogniem... jawą i snem... (Paulina)

"Słodkie żywioły we mnie spią
Mogę lawiną runąć złą
Żarem pustyni spalam Cię
Fatamorganą staje się

Czasem jak odpływ zwalam z nóg

Czasem jak pzypływ sięgam ust
A gdy pogodną chwilę masz
Spadam jak mgła!

Jestem kobietą

Wodą, ogniem, burzą, perłą na dnie
Wolna jak rzeka
Nigdy, nigdy nie poddam się!

Jestem kobietą

Jestem dobrym, jestem złem
Jestem wodą, jestem ogniem
Jawą i snem

Mogę lodowcem sięgać chmur

Mogę Niagarą spadać w dół
Mogę jak Etna zbudzić się
Więc nie złość mnie!

Jestem kobietą

Wodą, ogniem, burzą, perlą na dnie
Wolna jak rzeka
Nigdy, nigdy, nigdy nie poddam się!

Jestem kobietą

Jestem dobrym, jestem złem
Jestem wodą, jestem ogniem
Jawą i snem..."


                             -Edyta Górniak
































































Brak komentarzy: